wtorek, 20 stycznia 2015

Od Ariel ~ jak dołączyłam

Dzień jak co dzień ..... Polowanie ,spanie i odpoczywanie. Nagle weszłam do dziwnej doliny . Rosły tam dziwne rośliny i chodziły niespotykane zwierzęta . Znalazłam coś podobnego do karibu i właśnie się na niego rzucałam gdy nagle na kogoś wpadłam . Okazało się, że to jasno-niebieski basior. 
- Cześć.... - wytrzepywałam z siebie kurz po wypadku 
- Witam - powiedział poprawiając grzywkę 
- co to za miejsce?!?!
- nie wiem coś w deseń krainy czarów - wyszczerzył zęby 
- pfff..... teraz chyba będę musiała tutaj siedzieć ......
- jak chcesz możesz dołączyć do mojej watahy jestem alfą 
- okej 
Później Blue pokazał mi wszystkie tereny watahy i wytłumaczył na jakie stwory mam uważać . Gdy zauważył moje skrzydła od razu zaproponował mi pracę zwiadowcy . Później ruszyliśmy na wspólne polowanie ...
                                                                            <Blue?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz