piątek, 2 stycznia 2015

Od Ketar'a- Jak dołączyłem

Obudziłem się wraz ze świtem. Ruszyłem w dalszą drogę. Dzień jak co dzień. Ruszyłem w dalszą drogę. Na dodatek zaczęło jeszcze padać. Warknąłem sam do siebie. Nienawidzę wody. Rzuciłem się do biegu. Po dość długim biegu dotarłem w jakieś dziwne miejsce. Zamiast drzew rosły olbrzymie grzyby. Tutaj na moje szczęście nie padało. Wyczułem inne wilki. Ruszyłem przed siebie tym razem spokojnie.
Trafiłem na jakiś plac. Otoczony był murem. Obszedłem go i znalazłem żelazną bramę. Popchnąłem ją i wszedłem. Na środku placu siedział jakiś basior. Zacząłem do niego podchodzić.
-Kim jesteś?-wstał i przyjrzał się mi.
-Basiorem. Na imię mi Ketar. A Ty?
-Jestem Blue. Jestem Samcem Alpha.
-Gdzie ja jestem?
-Na terenie Watahy Krainy Czarów - oznajmił dumnie z uśmiechem.- A Ty skąd jesteś?
-Ja? Jestem przybłędą szukającą swojego miejsca na świecie.-niechętnie powiedziałem.
-Chcesz dołączyć?-zaproponował.
-Jeśli mogę. To z chęcią.
-W takim razie witamy - uśmiechnął się.- Poczekaj chwilę. Właśnie zaczynamy zebranie.
Obróciłem się i zobaczyłem jak wilki wchodzą na plac. Odszedłem kilka kroków do tyłu. Czułem spojrzenia wszystkich na sobie.
Ktoś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz